LTnet.cz - poskytovatel internetu na litoměřicku


Dotazy

V této sekci naleznete odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků. V případě, že zde nenalezněte odpověď na Váš dotaz, kontaktujte nás.

Obecné

Služby

Připojení a instalace

Když něco nefunguje




Odpovědi

Jakým způsobem probíhá platba za služby? 
Způsob platby si vyberete při instalaci přípojky. Možnosti jsou platba trvalým příkazem (či složenkou), platba na základě faktur, nebo hotovostní platba v naší kanceláři (v tomto případě je účtován poplatek 30,-). Platbu inkasem v současné době nepodporujeme.

Jak zjistím, které služby jsou u mě dostupné? 
Použijte formulář na stránce pokrytí. V případě, že prostřednictvím něj nenaleznete uspokojivou odpověď, kontaktujte nás.

Jak lze objednat služby, jak dlouho trvá zřízení? 
Nejjednodušší cesta k objednávce je vyplňění formuláře. Další možnosti jsou telefonický kontakt (+420 606 767 259, +420 414 120 004) nebo objednávka emailem na adrese info@ltnet.cz. Po přijetí objednávky Vás kontaktujeme a domluvíme termín instalace.

Stěhuji se, je možné přesunout službu do jiné lokality, kolik to stojí? 
Pokud jsou služby dostupné i v nové lokalitě, s přesunem Vám pomohou naši technici. Cena je individuální dle náročnosti, pro informace nás kontaktujte.

Jaký je rozdíl v nabídce pro domácnosti a firmy? Může malá firma využit nabídku pro domácnosti? 
Nabídka pro domácnosti vychází z nejčastějších potřeb právě domácností. Využít ji mohou samozřejmě také menší firmy, pokud jim tato nabídka dostačuje. Nabídka pro větší firmy se zaměřuje na specifické služby, které najdou uplatnění právě ve firemní sféře a nejsou pro domácnosti obvykle zajímavé.

Co znamená optické připojení a kabelové? Je lepší než wifi? 
Optické i kabelové (metalické) připojení jsou velmi podobné. V blízkosti bytových dveří je instalována zásuvka, do níž je přiveden kabel (optický, či metalický - UTP). Z této zásuvky už je pak kabel k počítači, případně (wifi)routeru. Kabelové přípojky nabízí oproti wifi lepší poměr cena/výkon a je na nich možné kromě vysokorychlostního internetu provozovt také např. službu TV.
Bezdrátové připojení umožňuje instalaci na většině pokrytého území, nevýhodou je ovšem nižší kvalita ve srovnání s kabelovými přípojkami a nemožnost provozovat službu TV.

Žádný z tarifů mi nevyhovuje, lze udělat vlastní? 
Tarify na míru jsou možné po dohodě, kontaktujte nás.

Kolik IP adres je v ceně služby připojení k internetu? 
V ceně libovolného tarifu je vždy 1 IPv4 adresa, alespoň 1 globální IPv6 adresa a 1 globální IPv6 prefix /64 pro lokální síť (pouze na vyžádání). Veřejnou IPv4 adresu lze zakoupit za 60,- / měsíc (není-li součástí služby).

Chci v průběhu užívání změnit službu (např. tarif či nabídku TV), jak rychle je to možné provést? 
Zašlete nám email na info@ltnet.cz s požadavkem na změnu služby. Za změnu se nic neplatí a provádíme ji obvykle ihned, případně k datu, které si zvolíte.

Wifi - co je nutné pro instalaci, potřebuji přístup na střechu? 
Instalace wifi vyžaduje ničím nerušenou přímou viditelnost mezi Vaší anténou a naším přístupovým bodem. Instalaci antény lze provést i na anténní konzoli umístěnou na fasádu domu.

Wifi - mohu použít vlastní zařízení? 
Ano, vlastní zařízení lze obvykle použít, záleží na dostupných technologiích v dané lokalitě. Kontaktujte naše techniky.

Optika - jak probíhá instalace? 
Instalace optické přípojky probíhá ve 2 fázích - instalace zásuvky v blízkosti bytových dveří a aktivace přípojky. Tyto fáze následují obvykle krátce po sobě, mnohdy v ten samý den. Celá instalace trvá cca 2-3 hodiny, dle náročnosti. V blízkosti instalované zásuvky (pro metalický či optický kabel) je nutné mít také elektrickou zásuvku, její instalaci Vám zajistíme na přání za úplatu.

VoIP Telefonie - co potřebuji pro zřízení služby? 
Službu VoIP lze využívat buď s telefonem, nebo se speciálním programem (zdarma). Službu lze zprovoznit na wifi i na kabelových přípojkách.

Jakým způsobem lze kontaktovat servisní techniky? 
Kontaktujte hotline na tel. +420 606 767 259, nebo technika, který provedl instalaci Vaší přípojky (viz. kontakty)

Kolik stojí servisní zásah a kdy je zdarma? 
Před kontaktováním servisních techniků doporučujeme zkontrolovat kabeláž. Pokud ani po kontrole stále služba nefunguje, kontaktujte servisní techniky. Základní servis je zdarma. Servis účtujeme pouze tehdy, pokud se problém nenachází na námi dodané technologii (např. příčinou problému je zavirovaný počítač). V takovém případě účtujeme 350,- za každou započatou hodinu.

Nefunguje odesílání emailů z poštovního klienta přes SMTP 
Pro odesílání pošty prostřednictvím poštovního klienta (Outlook, Thunderbird, KMail, ...) doporučujeme jako SMTP server uvést smtp.ltnet.cz, autentizace žádná. V případě, že Vám ani přesto odesílání nefunguje, kontaktujte nás na tel. +420 414 120 001 nebo emailem na admin@ltnet.cz.

Hotline: +420 606 767 259

Kancelář:

Osvoboditelů 109/12 (vchod z boku budovy - bývalý Stavební úřad – směrem k Penny)
41002 Lovosice

Po-Čt 8:30 - 12:00 12:45 - 16:00
Pá 8:30 - 12:00 12:45 - 15:00

tel.: +420 414 120 004

Ukázat na mapy.cz


Copyright © 1998 - 2010, LR Design Studio. Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.